تلخ و شیرین روزگار یک زن

تلخ و شیرین روزگار یک زن

این وبلاگ جایی برای به اشتراک گذاری همه حس های خوب دنیاست!
تلخ و شیرین روزگار یک زن

تلخ و شیرین روزگار یک زن

این وبلاگ جایی برای به اشتراک گذاری همه حس های خوب دنیاست!

آدمها وقتی به دلایلی نمیتوانند به شخص خاصی که سابقا مورد محبت و علاقه شان بوده محبت داشته باشند ناخوداگاه محبتشان گسیل میشود به سمت شخص سومی که توی آن جمع است.الان همچین شرایطی برای من پیش آمده و مورد هجمه ی محبت دو  نفر خاص واقع شده ام که البته هر دویشان خیلی برایم عزیزند! 

خب هر آدمی به هرحال نقایصی دارد و من هم حتما! اما حالا این دو نفر لابد من شخص ثالث را خیلی عاقل و بالغ دیده اند که گذاشته اندم وسط و شریک دردهایشان کرده اند و محبتی را که باید خرج طرف دیگر کنند حواله من میکنند! نمیگویم از این شرایط خوشحالم یا ناراحتم یا هر چیز دیگر! اما میاندار و محافظه کار هم نبوده ام هیچوقت! همین امروز فرداست که این دو نفر را دعوت کنم به صلح و مهربانی با همدیگر تا از دست این ابراز محبت وقت و بی وقتشان و تماس هایشان و بیان علت دلخوری هایشان از همدیگر خلاصی داشته باشم!و چی بهتر از اینکه دوباره همگیمان دور هم جمع شویم و بی دلیل با انجام مسخره بازیهای معمول و بی مزه هم بخندیم.به هر حال هیچ چیزی بدتر از این نیست که آدمها تحت شرایطی مجبور باشند هم را تحمل کند! لحظه ها نفس آدم را بند می آورند تا می آیند بگذرند! تجربه اش را داشته ام که میگویم.