تلخ و شیرین روزگار یک زن

تلخ و شیرین روزگار یک زن

این وبلاگ جایی برای به اشتراک گذاری همه حس های خوب دنیاست!
تلخ و شیرین روزگار یک زن

تلخ و شیرین روزگار یک زن

این وبلاگ جایی برای به اشتراک گذاری همه حس های خوب دنیاست!

دنیای آلوده ما آدمها!

متاسفم! متاسفم از این که آدمهای اطرافم بعضا ناراست هستند! متاسفم از اینکه آدم های اطرافم علاوه بر روی مهربان یک روی ناراست ، دو به هم زن،و پلید هم دارند که فقط دنبال فرصت است! متاسفم از این که در اداره ای با این عظمت حداکثر میتوانم روی سه یا چهار نفر به عنوان رفیق حساب باز کنم و بعضی هایشان در برهه های زمانی مختلف جور دیگری رفتار کرده اند!متاسفم بابت این همه آلودگی که دنیای اطراف ما آدمها را گرفته و ما آدم ها خودمان دلیل این همه به هم ریختگی روحی و جسمی همدیگر و بی مبالاتی های عاطفی موجود هستیم! دنیای ما آدمها جای قشنگی نیست ! کاش من یک پرنده بودم! یا لااقل موجودی بودم بی خیال دنیای اطرافم  آن وقت قطعا فکر نمیکردم همه ی آدمها باید درست و درمان باشند و همه چیزشان روی روال صداقت و راستی باشد! دنیای ما آدم ها دنیای آلوده ایست و از همه بدتر اینکه ما خودمان دلیل این همه مساله هستیم! یعنی کارمان به جایی رسیده که رو در رو برای هم میزنیم! پشت سر برای هم میزنیم! بد هم دیگر را میخواهیم ! انسانیت ما آدمها خیلی وقت است به فنا رفته! 

خانه داریم! زندگی داریم! متاهلیم!اما متعهد نیستیم! این ها همه اش شد شعار!اما بیایید شعار خوب بودن بدهیم!همین ها کم کم روی یکایکمان تاثیر میگذارد و توی نگاهمان به همدیگر! بیایید دنبال شرافت بگردیم! دنبال انسانیت باشیم! بیایید شعار بدهیم!تاثیر گذار است!حرف زدن و شعار دادن میشود مقدمه فکر کردن! خوبی کردن! خوبی دیدن! 

من انعکاس رفتار تو هستم! باور کن! ما آفریده نشدیم برای اینکه بجنگیم با هم و انسانیتمان را تف کنیم کف زمین!کاش آدم باشیم!بیایید فکر کنیم به آدم بودن فقط!بعضی کارها دور از شان انسان است! ربطی به چیزی ندارد!

......

نگارش این پست به معنی این نیست که من احساس آدم بودن میکنم یا مدعی ام که از اطرافیانم انسان ترم! من هیچ ادعایی ندارم در این خصوص!اول از همه مخاطبم خودم بودم! من!